SIRKELTRENING | FULLKROPPSØKT

Hvem er klar for en høypuls time i stua med kun egen kroppsvekt? Har du en ministrikk er det supert, for siste øvelsen er best med. I verste fall klarer du deg uten også! 

Dette er en sirkeltrening med fokus på hele kroppen, og her er det både øvelser for mage, rumpe, lår og overkropp. Kjør i ditt eget tempo, musikken på høygir og start klokka og kjør første øvelse i 40 sekunder. Hver øvelse skal kjøres i 40 sekunder før du tar deg 20 sekunder hvile. Deretter kjører du på med øvelse nummer to. Etter at du er ferdig med alle øvelsene tar du deg 1-2 minutters pause før du kjører ny runde. Gjenta 3-4 runder og du er DONE! Lykke til!

Øvelsene står beskrevet i tekstfeltet på VIDEOFILMEN her:

Ellers blir jeg veldig TAKKNEMLIG om du liker, kommenter og kanskje deler innlegget slik at flere kan henge seg på. Kommenter gjerne om du liker denne type video! Og følg meg gjerne på YouTube her.

Camilla

14 kommentarer

  1. Veldig bra med fullkroppsprogram og sirkeltrening. Detta skal testes ut! Driver hjemmetrening med naboen og det er gull med litt inspirasjon, motivasjon og variasjon

    1. treningsfrue

      Så herlig å høre!!! Blir jo så glad når dere tester ut øktene jeg legger ut!

  2. Denne var jeg nødt til å prøve ut med engang altså! Og for en svettefest. Jeg kjørte 4 runder og var så motivert for enda en runde, men jeg var så «ferdig». Takk for en digg økt og masse motivasjon hver dag. Jeg liker intervallene dine også, og har prøvd meg på de fleste. Så håper virkelig du fortsetter med supre treningsøkter i bloggen din :) :)

    1. treningsfrue

      Wow jeg er imponert!!! Dere er så fantastiske altså – sykt bra jobba! Kommer flere slike vildeosnutter fremover. LOVER! Ha en nydelig dag!

  3. Kjempefin treningsøkt, og perfekt nå før sommeren hvor man kan gjøre ferdig treningen hjemme før dagen har startet ordentlig. Post gjerne flere slike treningsøkter! Takk for en super blogg :)

    1. treningsfrue

      Så herlig å høre, tusen takk! Skal bli flere slike filmer, lover! Ha en fin dag!

  4. kjempe bra! :D hvilken sang var det? klem

  5. Jeg glede meg til å prøve denne:) du er flink, og er kjekt med slike innlegg gjør det letter å sette i gang og vite hva man skal gjøre

  6. Skal prøve dette før frokost i morgen. Regner med jeg er rimelig våken etter denne økten.

  7. Helt strålende med hjemmetrening uten utstyr/vekter. Men jeg lurer på om du har en app man kan stille inn til å hjelpe med tiden/telle sekunder for deg underveis?

  8. Helt supert! Trener kun hjemme med kettlebells og lett boksing, så veldig bra med inspirasjon og variasjon ! Skal teste ut intervall løpeøkt. Løper en del i terrenget, men trenger å presse meg med intervall. Gøy å følge deg! :)

    1. treningsfrue

      Så hyggelig å høre!!! :)

  9. Takk for kjempe inspirasjon⭐️⭐️⭐️⭐️ YNSKJER fleire

    1. treningsfrue

      Herlig, tusen takk :)

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *