#TEAMIMSDAL | HALV MARATON

Jeg kan ikke tro at jeg snart skal løpe halv maraton, og det kan jeg vel egentlig takke dere for siden dere valgte distansen for meg. Det å sette seg nye mål gir ufattelig mye motivasjon! Nå håper jeg også du melder deg på så jeg slipper å gjøre dette alene!

Jeg vet ikke helt hva jeg gir meg ut på når jeg i september skal løpe halv maraton sammen med #TeamImsdal under årets Oslo Maraton. Herregud, det skal bli godt og vondt på en gang, men fy søren for en mestring det skal bli. Kjenner jeg er mer gira på løping enn noen gang og det må jeg jo bare takke dere for som ga meg utfordringen.

Nå løper jeg 3 intervaller i uken kombinert med styrketrening. Jeg prioriterer løpingen mer enn styrke om jeg skal klare alle øktene. Målet er å få nok volum til å kunne løpe en halv maraton, og jeg er godt i gang med både lange løpeturer og harde intervaller. En utrolig mestring å kjenne at formen blir bedre og bedre. Test gjerne ut noen av intervallene mine som kommer på bloggen i ukene som kommer! Håper du kan hente litt inspirasjon til egne økter også. Husk bare variasjon, gode joggesko og ikke kjør på for hardt slik at du får skader. Det tar tid å venne seg til å løpe langt.

Har du planer om å løpe den 16 september? Hvis ikke du har meldt deg på håper jeg du gjør det slik at vi kan sees i løypa! Nå får du 20 % rabatt på billetter til Oslo Maraton, og dette gjelder enten 10 for Grete eller halv maraton som jeg skal løpe.

Bruk rabattkoden: TRENINGSFRUE17 så får du 20% rabatt. Koden varer til og med tirsdag 20. juni.

Noen av premiene

Jeg oppfordrer deg til å bli en del av #TeamImsdal. Jeg kommer til å dokumentere treningen mot løpet, og håper du har lyst å henge deg på. Imsdal sørger for masse premiering underveis, og de første 1000 som blir en del av #TeamImsdal er med i trekningen av masse flotte premier. Jo mer du trener, jo mer kan du vinne. En motivasjon i seg selv spør du meg! Siden for registrering finner du her.

Vann under trening og generelt i hverdagen er viktig. Ha en flaske klar i kjøleskapet slik at den kan bli med deg på trening, jobb, ferie og i bilen. Har du det tilgjengelig er det også lettere å drikke det gjennom dagen. Vi mennesker trenger ca 2-2,5 liter vann daglig og kanskje litt mer nå som sommeren er her. Får bare håpe sola dukker opp også!

Lag deg en super dag!

Camilla

8 kommentarer

  1. Hilde Kløvjan

    Er så mange løp en kunne tenkt seg være med på;-) bare så synd alt er så langt unna:-) å du kommer å klare det løpe kjempe bra det er sikkert:-)

    1. treningsfrue

      Det skjønner jeg, men du får komme nedover en dag og henge deg på! Klem Camilla

      1. Hilde Kløvjan

        Ja må se å få gjennomført det en gang:-) vært så gøy<3 klem Hilde

      2. treningsfrue

        Ja det synes jeg virkelig…hehe:) Heng deg på halv maraton da!

  2. Du kommer til å fullføre halvmaraton med glans. Etter du har løpt ett par sånne så er du nok klar for helmaraton. Etter to halvmaraton i Oslo deltok jeg på heil. Du vil komme til å like det‍♀️‍♀️ Lykke til med treningen fram til halvmaraton.

    1. treningsfrue

      Wow så sprekt! Jeg gleder meg veldig – og løpingen begynner å løsne litt nå også så det er ekstra moro!:)

  3. Stina Celine

    Er det mulig å få kjøpt en slik blå Imsdal – t skjorte? Jeg skal løpe i Trondheim i noen uker og kunne tenkte meg å ha på en sånn t skjorte;)

    Mvh Stine Celine

    1. treningsfrue

      Hei hei! jeg er usikker, tror du må vinne den på teamimsdal.no etter at du loggfører øktene dine der. Men send de evt en mail? :)

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *