IMSDAL TRENINGSSAMLING | begrenset med plasser

Mange av dere har funnet løpegleden den siste tiden, og det er utrolig moro å se hvor mange av dere som kaster dere ut i både sine første løpeturer, lange turer, intervaller og utfordrende turer.  Løping skal være gøy, og jeg teller dagene til jeg skal løpe mitt første halvmaraton. Skrekkblandet fryd, men en aldri så liten milepæl er det jo. Nå arrangerer Team Imsdal gratis treningssamling for alle som vil, og med begrenset plasser. Håper å se deg.

Jeg startet denne reisen i samarbeid med Imsdal, og jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk akkurat denne utfordringen. Imsdal er fast inventar i vårt kjøleskap, og jeg har alltid med meg en flaske hvor enn jeg oppholder meg. Og gjett om jeg er klar for halvmaraton 16 september da! Må takke dere følgere som bestemte at jeg skulle løpe denne distansen, for jeg tror neppe jeg hadde valgt den selv.

Klar for treningssamling med Team Imsdal?

Sammen med Imsdal skal vi nå arrangere treningssamling for alle som har lyst den 16 august. Det er begrenset med plasser, selvfølgelig helt GRATIS, og denne gangen er det i Torshovdalen. Vær rask, for påmeldingen kommer trolig til å gå unna!

Info om treningssamlingen

Dato: 16. august

Sted: Torshovdalen, ved statuen

Oppmøte: kl. 17.30 for registrering

Varighet: 18.00-19.30

Samlingen består av:  Løpeteknikk, styrketrening og mobilitetstrening

Påmelding: er GRATIS og du melder deg på her.

TeamImsdal | vinn fete premier

Har du planer om å løpe 10 for Grete, halvmaraton eller kanskje maraton den 16 september? Hvis ikke du har meldt deg på håper jeg du gjør det slik at vi kan sees i løypa! Jeg skal også løpe, og denne gangen blir det halvmaraton sammen med TeamImsdal som jeg er veldig stolt av å være en del av.

Det er ikke for sent å melde seg inn i TeamImsdal, det er gratis og du kan være med i trekningen av fete premier underveis. Du kan blant annet vinne Garmin pulsklokker, Miiego øretelefoner, Imsdal trenings t-skjorte og Imsdal kompresjonssokker. Registrer deg her, loggfør dine treningsøkter og bli med frem mot maraton. Du trenger ikke å være med på selve løpsdagen, men det er jo en veldig fin motivasjon i seg selv bare å bli med i teamet.

Du kan vinne masse fete premier ved å delta i Team Imsdal!
Kule kompresjonsstrømper fra Imsdal

Min trening frem mot halvmaraton

Jeg har løpt mer enn jeg noen gang har gjort, og jeg kjenner jo at formen øker i takt med løpegleden. Selv om jeg har hatt noen uker med ferie og løpingen ikke har blitt like mye prioritert er det en fryd å dele både oppturer, nedturer, intervaller og langturer med dere. I tillegg er det en fantastisk god følelse når jeg også ser at mange av dere har funnet løpegleden via mine kanaler. You rock! Tenk at vi nå er over 5000 medlemmer i løpegruppen min på Facebook – det er helt sykt! (FB: Treningsfrues løpegruppe heter den, og den er også gratis)

Jeg startet rolig med ett relativt lavt volum. Deretter har jeg fått økt tiden jeg kan ligge på terskelfarten min (sone 3) gjennom og gradvis kjøre lengre og lengre intervaller. Har også økt farten min på terskel gjennom å gradvis øke hastigheten så lenge jeg holder meg under terskel på øktene. Perioden frem mot halvmaraton nå vil bli brukt til å gjøre kroppen min vant med å løpe såpass langt som et halvmaraton er.

Simen Rise Aaslund heter min løpecoach og jeg anbefaler dere å ta kontakt med han om dere ønsker oppfølging. En utrolig dyktig fyr som gir meg mye motivasjon hver uke. Han har mail: Simen@webcoaching.no.

Hvorfor drikke vann?

Vann slukker tørsten best, og kroppen har behov for vann for å fungerer optimalt. Det er kalorifritt, bra for tennene, godt og ikke minst nødvendig, og jeg prøver også å lære barna mine at det er vann som slukker tørsten, ikke saft og brus.

Nå som jeg har begynt å løpe så mye merker jeg at jeg også har behov for mer vann enn jeg har drukket tidligere, og jeg tømmer lett en flaske Imsdal på mølla. Vann før, under og etter en treningsøkt er viktig for å ikke bli dehydrert, komme seg til hektene etter økten og for å prestere bedre.

KONKURRANSE

Vil du VINNE 1 billett til Oslo Maraton?? Jeg lodder ut hele 5 billetter. Kommenter under innlegget jeg deler på Facebooksiden min her og du er med i trekningen.

Camilla

4 kommentarer

  1. Live Houth Fjellseth

    Hei!☺ Jeg vil gjerne være med. Men kommer ikke inn på påmeldings-siden.

    1. treningsfrue

      Ordnet det seg? :)

  2. Hei
    Tenker at du som trener så mye har utrolig flott hud, virker som du ikke har en eneste kvise i ansiktet og du svetter jo en del IG går kanskje ikke dusjet med en gange yter trening Åsen hudpleie bruker du?

    1. treningsfrue

      Hei Lene
      Jeg prøver å ta godt vare på huden min, drikker mye vann, renser den hver morgen og kveld og prøver å bruke produkter som er tilpasset huden min. Nå har jeg brukt Declarè sine produkter den siste tiden, og de gir utrolig mye fukt. I tillegg tar jeg noen behandlinger som også bidrar til at huden får pleie. :)

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *