HØSTFERIETRENING DAG 4 | rumpetrening med strikk

God morgen superstars! Sitter her i Sverige snart klar for Toughest mini, og begge gutta er kjempe spente. Jeg skal fortelle dere alt om gårsdagens løp i et eget innlegg, samt lage en kul video fra dagens løp med gutta. Her kommer høstferietreningen dag 4, siste dagen. Litt rumpetrening med strikk – og jeg håper dere er klare!

Her er det Julia som viser dere alle øvelsene, og dette er tatt opp på hytta tidligere i uken. Følgende program i dag:

  1. 1,5 knebøy med strikk, 10-12 reps
  2. Hunden, 10-15 reps pr ben
  3. Glutes bridge med strikk, 10-15 reps
  4. Monsterwalk (kne, ankel og under rista), 10-20 reps pr side
  5. Kickback med strikk, 10-15 reps pr ben

Lykke til og lag deg en fantastisk dag!

Camilla

4 kommentarer

  1. Hva er egentlig forskjellen på glute bridge og hip thrust? Aldri skjønt det jeg :P

    1. treningsfrue

      Hei Stine, glutesbridge ligger du på gulvet, mens på hip thrust ligger du på en benk. Bevegelsen blir større med hip thrust, men begge tar bakside lår og rumpe :)

  2. Carolinec

    Den treningsfrue genseren, sånn ønsker heg meg…..

    1. treningsfrue

      Så hyggelig å høre!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *