2 MAGEØVELSER MED BALL | med video

Hey superstars! Her kommer det 2 mageøvelser du kan gjøre på tampen av styrkeøkten din. Sørg bare for å ha en ball og en venn med deg så blir dette en morsom øvelse dere kan gjøre sammen.

Se video av øvelsene her:

I gang med treningen igjen

Jeg er godt i gang med treningen, og denne uken har jeg allerede klart å få skvist inn 1 løpeøkt og 2 styrkeøkter. Kroppen føles veldig støl, men samtidig er det er godt å kjenne at man er i gang igjen etter noen uker med ferie.

Jeg har et 4 dagers styrkeprogram hvor jeg trener fullkropp hver dag. Fokuset varierer selvsagt på de ulike dagene, men det blir mye lår og pullups. Jeg er ikke helt der jeg var før ferien, men det er bare å smøre seg med tålmodighet. Viktig å heller sørge for god teknikk enn tunge vekter slik at jeg unngår både skader og dårlig teknikk. Det henger jo ganske mye sammen.

Mobilitet | nytt mål for 2018

Jeg har som mål å jobbe mye mer med mobiliteten min i år, og nå kjører jeg dette før hver trening. I går fikk jeg til og med Jørgen med før styrkeøkten, og vi begge føler oss veldig bra i kroppen etterpå. Det gjør deg veldig klar for en økt, og kartlegger hva jeg må jobbe mer med.

Camilla

2 kommentarer

  1. Hej! Tack för insperation. När du skriver att du träna helkropps styrka 4 ggr i veckan hur lägger du då mer fokus under dom olika passen?

    Hilsen Therese

    1. treningsfrue

      Jeg har et 4 dagers program med fullkropp på hver økt. Jeg har skrevet noen av øktene mine på bloggen men kan se om jeg får til å lage et innlegg på det! God helg!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *