HJEMMESTRENING MED STRIKK | 6 øvelser

Alt du trenger er din egen kropp, noen strikker og eventuelt en stang å kjøre noen pull-ups i. En super økt jeg ble skikkelig svett av, og her får du trent hele kroppen med hele 6 øvelser! 

  1. Pullups m/strikk
  2. Knebøy med crabwalk og strikk
  3. Push-ups m/strikk
  4. Markløft m/strikk
  5. Benkpress m/strikk
  6. Kickback m/strikk

Slik gjør du:

Kjør 12-15 reps pr øvelse og kjør det gjerne som en sirkel. En liten pause på 30-60 sek før du kjører i gang med ny runde. Gjerne 3-6 runder, alt ettersom hva du orker.

Lykke til!

Camilla

5 kommentarer

  1. Hvor har du kjøpt apparate?

    1. treningsfrue

      Hei, det vant vi i en konkurranse for et par år siden! Det heter Icube :)

  2. Hei! Må virkelig si jeg digger bloggen din, alltid full av inspirasjon. Jeg har akkurat startet med styrketrening, og ønsket å gå opp i muskelmasse. Men jeg sliter virkelig å finne mat og spise nok «riktig». Har du noen tips i matveien for å bygge muskler?

    1. treningsfrue

      Hei Tonje, og tusen takk for snille ord! Veldig hyggelig at du stikker innom her på bloggen! Jeg prøver å legge ut varierte oppskrifter her på bloggen så håper du kan hente litt inspo herfra! :)

  3. Hei. Jeg lurte litt på hvordan du gjorde benkpress med strikk. Har du en mini strikk på hver arm? Denne økten må prøves en av de nærmeste dagene.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *