SLIK HAR VI PYNTA TIL JUL

Nå er ikke bare treet pynta, for endelig henger både julekrans, nisser og stjerner i vindu. Jeg elsker denne tiden av året, og litt ekstra spesielt var det jo å pynte til jul i nytt hus. Tenkte å vise dere litt hvordan vi har fått det nå; håper dere liker det!

Jeg startet dagen hos legen i dag siden jeg nå har hanglet de siste ukene. Fikk beskjed om å ta livet med ro da jeg har et virus i kroppen. Vond hals og tett i pappen gjør ikke julestemningen hjemme noe mindre, og jeg fikk endelig pakket ut litt julepynt så jeg kunne pynte huset i dag. Har handlet noe på både Home & cottage og Slettvoll, og mest fornøyd er jeg kanskje med julekransen jeg kjøpte hos Slettvoll tidligere i år. Den kostet litt, men så absolutt verdt det, og nå er den tom i butikk i hvert fall i Lillestrøm tror jeg.


Juletreet er kjøpt på Skeidar, og endelige fikk jeg et kunstig tre jeg synes var fint. Med hvite tupper og lys på ble det rett og slett akkurat slik jeg hadde drømt om. Julekulene er kjøpt på Slettvoll og Home & Cottage, og jeg digger fargekombinasjonen av gull og sølv sammen. Hva synes dere?? Var det ikke fint?

De sorte lyktene kjøpte jeg også på Slettvoll sammen med pynt og lys. Vurderte å ha de utenfor, men synes faktisk de egnet seg godt i stua. De er super koselig å bruke nå på kvelden når det er mørkt.



Denne fantastiske julekransen hang vi utenfor hovedinngangen, og jeg elsker den!! Ekte kongler, små fugler og en solid krans gjør denne kanskje til min favoritt i år♥ Fin ikke sant?


Da er det en liten time til jeg hopper i seng, og i morgen venter en spennende dag med fotoshoot og videoopptak. Gleder meg til å fortelle dere mer senere. Håper uka dere blir bra, og at dere i hvert fall holder dere friske!

Fikk du ikke med deg forrige ukes video fra det nye huset mitt se den gjerne her.

Snapchat: Treningsfrue

Camilla

 
 

ROER LITT NED FØR JUL

Hei alle fine følgere! Nå sitter jeg i Asker Ishall og venter på at minstemann skal komme opp fra garderoben for å spille kamp. Fullført 2/4 kamper hittil, og selv har jeg trolig bøtta nedpå 3 kaffekopper allerede. Det er lite som slår stemningen og go’følelsen av å heie gutta frem i forskjellig idrett, og hockey er for øyeblikket kanskje noe av det morsmte jeg ser på. Full fart, mye heiarop og mye action på banen gjør det sååå spennende! I tillegg er jo dette kvalitetstid sammen med familien❣️

Apropos det; nå er det snart jul og jeg har begynt å roe ned et par hakk. Ønsker å tilbringe litt mer tid med familien de neste ukene så jeg kommer ikke til å blogge hver dag frem mot jul. Ser mitt snitt til å ha litt mer familietid nå som desember er her, men jeg blir ikke helt borte altså.

Livet raser av gårde; og jeg må stoppe opp litt innimellom for å sette pris på hva jeg har rundt meg❣️

Tenk at noe så enkelt og billig som en lappekalender har gitt oss så mye ekstra kjærlighet i desember. Nesten så jeg har lyst å lage en årskalender for hele 2019🥰

Håper du får en nydelig helg!

Camilla

 

INTERVALLEN DU MÅ PRØVE | ukas intervall!

Ukene bare flyr og det nærmer seg jul! Jeg har pakket frem julepynten, men tenkte å pynte huset i løpet av helgen! I mellomtiden får dere kose dere med ukas intervall, noe jeg vet mange av dere allerede er flinke til! Husk at det går å fortsette de gode vanene selv om det er jul. Vi alle har godt av et lite avbrekk innimellom.

Har du enda ikke meldt deg inn i min gratis løpegruppe på Facebook anbefaler jeg deg å gjøre det om du vil begynne å løpe, finne løpegleden eller liker å løpe. Den heter Treningsfrue Løpegruppe.

Jeg elsker intervalltrening! Det er effektivt, utfordrende, og  i tillegg gir det både økt kondisjon og overskudd. Ved å trene hjertet må du jobbe med høy puls, og det får du ved å løpe intervaller. I tillegg er dette perfekt trening for oss som har en travel hverdag med mange baller i lufta! Ukas intervaller finne du under, men husk å styre din egen intensitet slik at du finner noe som passer deg. Bare husk å utfordre deg ved å ikke ha det for komfortabelt…hehe

Oppvarming

Start med oppvarming, gjerne i 10-15 minutter før du setter i gang med selve dragene. Gjerne løp et par raske drag før du setter skikkelig i gang!

Hoveddel

 2×3 min (1 min pause)
1 min pause
 3×2 min (1 min pause)
1 min pause
 4×1 min (30 sek pause)
1 min pause
 5×30 sek (30 sek pause)
1 min pause
 6×45 sek (15 sek pause)

Slik gjør du:

Løp 3 minutter og ta 1 minutts pause. Deretter løper du nye 3 minutter for så å ha 1 minutts pause. Så kaster du deg på drag nummer to, altså 3×2 min. Det vil si 2 min, pause 1 min. Gjenta dette 3 ganger før du tar 1 min pause og begynner på tredje draget. Slik fortsetter du til du er ferdig! Se pausene over.

(Siden mange spør meg om farten lå den på følgende: 12/13/13/15/16 km/h)

Avslutning

Ro ned og gå 5 minutter før du hopper av mølla og gir deg en skikkelig klapp på skuldra!

Fikk du ikke med deg ukas video fra det nye huset mitt se den gjerne her.

Snapchat: Treningsfrue

Camilla