Tips til sunn og god lunsj i ferien!

I dag har det regnet en del og vi har faktisk vært nødt til å bli i båten mye av tiden. Sånn er det å være på båten, og med norsk sommer må man regne med noen regnværsdager. Litt kjedelig for barna, men de har både Donald, Netflix og yatzy så det er ikke så synd på de allikevel!

Tenkte å komme med en sunn, deilig og næringsrik lunsj dere kan lage hvor som helst – og perfekt på ferie etter min mening. Du kan evt. kutte risen og erstatte med avocado om du liker den litt mer low carb + mer fett. Jeg spiser trolig for mye karbohydrater i løpet av en dag, men er altfor glad i det til å kutte ut….hehe.

DSC00936

Du trenger følgende:

Kyllingfilet
Ris
Mager kesam

Cherry tomater
Paprika
Mango
Spinat
Ananas
Lime

DSC00939

DSC00936

DSC00937

DSC00938

Krydre kyllingen med sitronpepper og stek den i ovnene i ca. 200 grader i 15-20 minutter (evt stek i biter i en stekepanne). Kutt den opp i biter. Kok ris. Salaten lager du på følgende måte:

Vask spinaten og hakk den opp i biter (fersk spinat). Tilsett paprika, hele tomater, mango, ananas og skvis en hel lime over herligheten. Tilsett avokado om du vil og dropp risen om du synes det er bedre. Dette var sykt godt, og lett å lage på hytta, båten og hjemme. Enjoy



Vi ligger i Tønsberg båthavn og gjett hvem jeg fikk trene med i dag da dere! Camilla Young, bedre kjent som @positivtfordeg – en jente jeg har vært så heldig å få bli kjent med for noen år siden. Energisk og positiv jente som man bare blir glad i.

DSC01071

Vi fikk til en liten økt med kondisjon, noe styrke og masse prat. Deilig å koble seg av båtlivet og komme til fastlandet også…haha! Snakkes i morgen fine folk!

Camilla

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram

Få med dere galskapen på snapchat Treningsfrue

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *