UKAS FØRSTE LØPEØKT | fin økt

Jeg begynner å bli litt støl etter CrossFit økta jeg kjørte på mandag, men det skal bli godt å løpe av seg litt stølhet på mølla i dag. Økten er ukas første, og selvfølgelig skal jeg dele den med deg. Løp gjerne denne ute om heller liker det!

Løpeøkten på bloggen er populære, og jeg har ingen planer om å slutte å skrive de ned på bloggen. Fine å se tilbake på, løpe igjen eller hente motivasjon fra, og i tillegg er disse innleggene av og til årsaken til at jeg klarer å komme meg på løpetur. Jeg MÅ liksom ut skal jeg skrive om de!

Har du enda ikke meldt deg inn i min gratis løpegruppe på Facebook anbefaler jeg deg å gjøre det om du vil begynne å løpe, finne løpegleden eller liker å løpe. Den heter Treningsfrue Løpegruppe.

👟💦

Ukas første løpetur | økt 1

  • 15 min rolig oppvarming
  • 2×14 min i sone 3
  • 3 min pause mellom hvert drag på 14 min (aktiv hvile)
  • Avslutt med 5 min rolig gange

Når du løper i sone 3 skal pusten være stabil og kontrollert, og dette er en sone med moderat intensitet. Ved å trene i sone 3 vil du også forbedre evnen til å holde en høy hastighet over lengre tid uten å bli stiv, noe som er mitt mål på årets hinderløp!

Snapchat: Treningsfrue

Camilla❣️

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *