UKAS INTERVALLER | 4×4 med ny vri

God morgen fine følgere!! Formen begynner å bli bedre, men nå er jeg skikkelig lei av å være syk!

Men nok om det, nå skal dere jo løpe INTERVALLER!😅👟

Har du enda ikke meldt deg inn i min gratis løpegruppe på Facebook anbefaler jeg deg å gjøre det om du vil begynne å løpe, finne løpegleden eller liker å løpe. Den heter Treningsfrue Løpegruppe.

UKAS INTERVALL👇🏼

Oppvarming | viktig for å unngå skader

Det er viktig med oppvarming slik at du er god og varm i kroppen før du løper så start gjerne med å varme godt opp i 10-15 minutter. Noen trenger kanskje også lengre tid. Sørg for et par raske drag på slutten før du starter intervallene.

Hoveddel
  • 4×4 min
  • øk stigningen med 1% for hvert drag
  • øk hastighet med 0,5 km/t for hvert drag
  • 2 min aktiv pause mellom hvert drag
Slik gjør du:

Her skal du løpe 4 minutters intervaller og ha 2 minutters aktiv pause. Sørg for å øke stigningen pr 4 minutt med 1% og hastigheten med 0,5 km/h. Jeg begynte på 10km/h og 1% stigning og endte opp med 11,5 km/h og 5% stigning💦

Avslutning

Avslutt med å gå rolig de siste 5-10 minuttene.

Snapchat: Treningsfrue

Camilla♥

2 kommentarer

  1. Denne har jeg løpt i dag! Tungt de siste 4 min, men da var jeg jo nesten ferdig også ;)

    Jeg lurer på ferieplanene deres for i år. Vi har barn på ca samme alder som deres, og vi elsker også å gå i fjellet. Hadde vært interessant å få tips til hvor dere skal i år, så kanskje noen nye topper kan bestiges :)

    1. treningsfrue

      Så flink du er Irene – imponert over løpingen til dere alle sammen!
      Ferieplanene blir Spania til helgen, så Norgesferie men vi har ikke lagt ruta enda. Om du søker på Norgesferie på bloggen får du opp vår ferie fra i fjor. Den var virkelig å anbefale!!! Jeg skal holde deg oppdatert på årets sommerferie!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *